Cause they got no place to be.

Timbuktu är kvällens musikunderhållning. Sitter och snuskar mig med Felicia på msn, hihihihihi. Busig flicka det där!
Idag hade vi faddergruppsgrej. Jag och Sara (en brud från natur-livräddningsklassen) sprang runt och letade efter allt från en tampong till en halväten morot. Det gick skitbra! Hoppas alla andra i gruppen hittade det vi missade. När detta var slut så mötte jag Caroline och vi satte oss på bussen mot Tyresö, hem. Det blev lite fika och sedan drog vi till friskis! Jag råkade blanda ihop tiderna, vilket gjorde att vi hamnade på ett medelspinningpass istället för ett bas. Men det var bara bra det. För vi ääääälskar spinningledaren Erik, som har typ bäst musiksmak och världens förmåga att peppa igång en under hela passet. Känner att vi kommer dra på hans pass flera gånger.
Nu har jag ätit middag och duschat. Ska bara sitta här och slöa tills det blir sovdags. Börjar 9:55 imorgon, med matte, vilket betyder att jag inte är så pepp. Och på geografin ska vi rita kartor, i regnet. Need I say more om that? Och på torsdag är det grillpartey i Tanto för ettor & tvåor från värmdö gymnasium, can it bli bättre? Oh no, I think not.
POS, ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia tha cooling

Vi kommer ha så skoj på torsdag!! :D

2009-09-02 @ 00:06:22
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Indeed we will! :D:D

2009-09-02 @ 08:53:10
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0