Guess this means you take back all you said before.


h3j stirrblick #1

Hejsan hoppsan!
Bilder, bilder, bilder! Haha, jag och Milla lunchade på Café kladdkakan i Gamla stan idag (: Jättemysigt place, lite dyrt, men med jättegod mat! Canneloni med ricottaost och spenat = nomomnom. Där satt vi och snackade i cirkus 40 minuter för att sedan bege oss vidare till stan och köpa krokodiler, nektariner och diadem. Diadem hittade jag inte, men det andra hittade vi. Sa hejdå till bruttan och drog till skolan där Felli väntade på moi!
Nu har jag precis kommit hem och jag är hur stressad som helst. Caroline slutar vid fem och om jag har tur så ringer hon mig då. Det är då jag måste övertala henne att hoppa av i centrum och fixa groggvirke till mig (och förmodligen till henne med). Ikväll är det grillning för alla ettor och faddrar på Värmdö gymnasium i Tantolunden, ni vet där på söder. Först var det planerat att Milla skulle med, men så blev det inte. But I will hopefully make it on my own. Det kommer tydligen en hel del flickor och pojkar från klassen - dat is suhper!
Måste packa ihop lite stuff nu, hiihhi
p0s, ♥

Kommentarer
Postat av: Matti

Jättemysigt att luncha, och placet var mys det med! :D



Hoppas du fåre jättekul ikväll, sup inte huvet av dig bara. Du vet att det är skola imorgon ;Q Bara en lektion jag vet.. men iaf ;Q;Q;Q;Q <3

2009-09-03 @ 16:27:07
Postat av: S

Ja :D:D vi MÅSTE dit någon mer gång! Kanske med din mami och min mami ;D;D;D;D;;D;DD;;D;D;D;D



Nejdå, mamma! Jag ska ta det lugnt :) sägervi.. hihihihihihihihihiIHIHIHIHII.

2009-09-03 @ 16:28:10
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0