Hej bloggen, hihih.

Morgonen kunde ha börjat bättre. Jag vaknade klockan 06:27 och jag hade gått och lagt mig lite efter 2:00 inatt, vilket inte var det smartaste jag kunde ha gjort, men inte var jag sur för det. Det som gjorde mig på dåligt humör var att jag var i Gullmars klockan 7:52 och att jag skulle vänta på Felicia som kom med bussen klockan 08:22, men sockertösen var sjyrre och tog en tidigare buss - hon var  i Gullmars 08:10 istället.
   Idrott var våran första lektion som inte alls kändes speciellt seriös eftersom vi skrattade en hel del under teorin, men jag kommer ihåg ganska mycket! Dagens tema var kondition - puls och det var självklart att vi skulle ut och springa den sista halvtimmen. Nu har jag jätteont i bröstkorgen och hostar 24/7, kommer antagligen stanna hemma någon dag i veckan om det fortsätter såhär. Engelskan var alldeles för slapp, satt bara och lyssnade på Coldplay, Håkis och Lasse medans vi nördade runt på facebook. Nu har vi spanska och gruppen har blivit introducerad för en hemsida vid namn 'Entrevista', där man kan gå in och öva på allting som har med spanska att göra, känns som att jag kommer bli stammis där, tbh.
   Lunchen ser ut som så att Jag, Felli, Nadia, Patrizia, Rebecca och Johanna (kanske någon mer?) drar till Lejonet & Björnen i medis. Eftersom de har stort "utbud" när det gäller mat så är det nice - jag är hur hungrig som helst. Kommer fan dö snart. Sen har vi bara svenska kvar, och efter skolan ska jag träffa Mathilda i stan och leta efter skinnjacka och skinnleggings till insparksfesten imorgon. Vad jag planerar på att klä ut mig till är fortfarande hemligt, ni får reda på det imorgon. Ska se om jag tar med mig kameran också, vore sjysst att blinga den här bloggen med några foton. Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: mathilda

hihihi, hej bloggeen! bling away!

2009-09-07 @ 12:44:57
Postat av: Feliciaaaaaa

Jaaaa mer bilder, MER BILDER! :D (okej, bara för att jag gillar att ha överdrivet mycket bilder i min blogg...)

Haha, håkis! fan va göllligt =D

2009-09-07 @ 17:32:39
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Hahaha, bilder will come then!

Håkis, hihihihi

2009-09-07 @ 20:24:20
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0