Hit me baby, one more time.

Boredom, boredom.
   Sitter nu med BajsFelli vid datorerna högst upp i skolan. Har skrivit ut mitt svenskaarbete och ska snart tagga ner till klassrummet. Kände att jag kunde passa på att blogga en kortis eftersom jag inte har gjort det på ett tag, fast det kanske jag gjorde igår kväll, men ja, när jag har varit sjuk så har jag inte gjort något roligt, alltså inte skrivit någonting roligt heller för den delen. Men! Det betyder inte att jag ska babbla på om någonting roligt här i min blogg, inte då. Den förblir tråkig och Sandwallig.
   Min helg är planerad. Får se om jag träffar Sara på söndag också! På lördag ska den där Felicia klippa sig, och på onsdag är det skolfoto som gäller - jag kommer dö.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har fotografering på torsdag, hihi. Vad ska du ha på dig? :P

2009-09-19 @ 01:43:03
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Haha, och jag har på onsdag liksom!

Nej, jag vet inte. Något vanligt iaf. Orkar inte klä upp mig speciellt mycket.

2009-09-19 @ 09:32:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0