I can breathe for the first time.

Gårkvällen tillbringades inte hemma i Stockholm, nejnej. Sofia Sandwall var i Uppsala. Felicia lyckades övertala mig att följa med för någon vecka sedan och vad ska man säga? Tack för det!
Vaknade klockan 9 på morgonen och gjorde mig i ordning. Mamma och jag skulle till Veddesta för att kolla efter skinnjacka i någon affär som hon tydligen älskar. Det tog inte långt tid förrän jag hade hittat min baby! Mamma hittade också en skinnjacka, en röd. Hon har säkert 5 stycken, men den var söt den med! Efter detta var det bara att ruscha hem till boo igen och göra mig i ordning. Skulle möta Patrizia och Ellie i centralen. Det visade sig att Tom ändrade sig och följde med oss ändå. Vi köpte biljetter, mötte upp Linda och Olivia och satte oss på tåget. Under färden till Uppsala så tog vi massvis med bilder, skrattade, sminkade Ellinor och försökte oss på Rubiks kub. 37 minuter senare var vi framme och där väntade Julian på oss, som tydligen hade dragit dit tidigare av någon anledning. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde i väntan på alla andra, men någon timma senare så mötte vi upp dem! Felicia, Olivia, Ellen, Klara och Mathilda. Sen kom också Jonte, Alex och Sara. Så stötte vi på Fredrik och några andra uppsala/sigtunabor! Orkar inte skriva ner allting som hände mellan klockan 20:00 och 01:00 men vi sprang/gick mycket, gömde oss för polisen, pratade med random, konstiga människor och dansade grottmänniskodans <3.
Eftersom jag var i Uppsala så betydde det att jag skulle träffa min homie - Patrik! Cool som han är så bor han ju där. Det tog ett tag för oss att hitta till varandra eftersom jag inte hade någon aning om var jag var och för att Patrik sög på att förklara hur jag skulle gå. Men det visade sig att vi var med en kille som bodde i Uppsala så han hjälpte mig att hitta till STORA torget. Efter en hel del om och men så drog vi hem till en Aron i gamla uppsala (Jag, Linda och Sara) där vi skrattade åt att Måns hoppade in i väggar, trodde att han var ett hus, såg ansikten i golvet, blev rädd för köksbordet, blev ett med en madrass och sjönk ner i golvet. Det var planerat som så att jag och Linda skulle sova hemma hos Sara och så blev det! Vi blev hämtade klockan sex och åkte hem till henne, sjysst att få skjuts liksom!
Jag frös som ini helskotta, men det löste sig efter några timmar! Vaknade klockan elva och då bjöds det på nybakta croissanter(?) och jättegod smoothie. Vi fick skjuts till centralen där vi tog Upptåget till Väsby och hade oss. Riktigt jävla trevlig kväll, TACK SÅ MYCKET, alla ni som var där!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Uppsala <3

Kul att du kom hit :D Men det kommer fler gånger, oroa dig inte gumman. Jag vet att du redan nu sitter hemma och längtar tillbaka.. Hahah roligt att du fick med det där med Måns, haha, det var ju läskigt på riktigt. Det läskigaste var ju när han trodde att jag helt plötsligt hade blivit någon annan och typ ville slå mig. Aja, hörs & ses!

2009-09-13 @ 22:07:59
URL: http://www.uppsala.se/
Postat av: S

Jadå. Du vet vad jag i will need om jag ska komma till Uppsala igen, men det blir snart, pråmiz!

HAHAHAHA, det hade jag fan glömt bort! That was pretty scary, yeah. Hahaha, Måns är söt.

PUSS

2009-09-13 @ 22:09:41
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Måns

jag hoppade inte in i väggar :o..

väl?

2009-09-14 @ 22:18:52
Postat av: Måns

Haha jag var helt messed up!!

2009-09-14 @ 22:41:06
Postat av: S

Du hoppade in i väggar! :D:D:D

Haha, i liked it

2009-09-15 @ 07:30:04
URL: http://sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0