I feel like a woman.

Världens mest sega dag ever känns det som. Jag är så trött så det känns som att jag kommer somna så fort jag har mina ögon stängda i mer än 20 sekunder. Att ha haft matte, samhäll, ännu mer samhäll, spanska och engelska på samma dag gör ingenting bra. Men! En god lunch på Hermans med Felli, Becca, Sophia, Emma och Jessika gjorde allting bättre. Och att jag och Felicia drog till stan efter skolan var pricken över i:et! Vi kollade stövlar, tröjor, skinnjackor och väskor. Vet nu vad jag ska köpa för stövlar, jag vet vad jag ska kirra för skinnjacka och jag har hittat en jättesöt tröja på Indiska. Ska se om jag fixar allt det på lördag. Mamma pratade om att åka och kolla runt lite på förmiddagen/tidig eftermiddag.
Nu väntar jag på att en mycket gammal vän ska logga in på facebook så han kan hjälpa mig med en samhällskunskapsuppgift. För att fördröja tiden så ska jag göra mat (chili con carne) och sen ska jag finslipa på min söta svenska"uppsats".
Imorgon ska jag tydligen på fest (ja, Mathilda, jag har bestämt mig). On three conditions:
• Vi ska äta middag hemma
• Vi ska inte vara där till klockan bajskorv
• Du fixar blåbär till mig på fredag kväll eller lördag eftermiddag
Hihihi. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0