I know why you're crying.

Nu har det jag har gått runt och oroat mig över ska hända inträffat - jag börjar bli förkyld. Jag har ont i halsen och jag hostar. Svininfluensa? Haha, jag är så paranoid, jag vet. Men jag kan inte låta bli att tänka på det när alla springer runt och pratar om det? Som jag har sagt till Patrik, flera gånger - "Jag vill inte dö!". Han försöker lugna mig genom att säga att jag inte har cancer (personen som dog av svinis hade tydligen cancer också), men vem fan vet om det hade något med saken att göra? Det kanske stod i tidningarna ifs, smart.
Här sitter jag och dricker mitt alldeles för goda jordgubbste. Jag vet att det nästan inte ens räknas som te när man har mjölk och socker i men det är fan så jävla gott. Någon gång (snart) ska jag lära mig att dricka te, utan allt sånt. The hardest part is att det är skitäckligt då (enligt mig), det smakar typ ingenting.
Jag har skaffat skype också! Pratade med Mathilda. Bör snacka med mannen med stort S, men det har jag inte riktigt vågat mig på än. Nu blir det Seinfeld, Hortis och Saphira! Pospos

Kommentarer
Postat av: matt

skriv upp att se: fried green tomatoes & bride wars

2009-09-16 @ 01:29:03
Postat av: S

Jasåru?

2009-09-16 @ 11:29:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag har båda hemma ;););););9 mamma fick fnatt och beställde sju dvder, dom kom igår xD

2009-09-16 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0