I think about him, now and then.

Att gå på bio två gånger på en vecka är aldrig negativt. Den första filmen var hur bra som helst, den andra däremot, den var helt okej. Komedi? Lame komedifilm. Jag skrattade, men inte så mycket som till the Ugly truth eller the Proposal. Man vill ju gråta av glädje inne i salongen. Är glad över att jag har mitt rabattkort på SF, eller, hade.
Imorgon börjar jag klockan 8:00 med matte, tror jag. Slutar 14:10 (puss på att jag ska tenta av engelskan) och då ska jag iväg och sola! På fredag ska jag träffa Puttrik, som jag faktiskt saknar. På lördag, ja, då vet jag inte ens vad som händer. Får se hur jag gör helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Matti

Det blir en spännande helg!

2009-10-01 @ 09:26:42
Postat av: S

Mycket spännande helg! :D

2009-10-01 @ 20:21:16
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0