Ibland är en dröm det finaste man har.

Skitseg, men härlig dag. Jag somnade nästan på historialektionen men det löste sig. Halv tre så drog jag och Felicia hem till henne och snackade om bl.a "Alice i Underlivet" och ja, annat crap. Det dröjde inte länge förrän vi skulle dra till slussen och möta Julian (där har vi en mycket seg grabb). Vi tre åkte till tc, mötte Olivia, Linda och massa peeps och stapetserade vidare till flempan.
Resten av kvällen tillbringades hemma hos Felicia i närheten av knarkhusen. Där kollades på Green Street Hooligans (bra film, indeed<3) och var allmänt feta. Det var riktigt slappt och jättetrevligt! Pratade en hel del om kulturnatten imorgon. Jag vet vad Felli mest ser fram emot, men det är hemligt, det där. Jag ska träffa Patrik partik Hortis. Det ska bli riktigt kul. Vi har dessutom lyckats locka med ganska många från klassen och jag håller fan med flickorna när de kallar oss suparklassen. Vi satsar på att kirra skrumplever till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0