I'd never forget the way you look tonight.

Filmen var sjukt bra!
Sov hos Mathilda inatt. Slutade klockan 16:12-ish och då åkte jag direkt hem till henne. Eller, först till kanelgränd för att köpa mellis och hämta några fotoalbum och lite pics som hon hade beställt hem. Det dröjde inte länge förrän vi skulle möta hennes mami och hjälpa henne med handlingen.
Kvällen bestod till en början av varma mackor och idol - jag känner att jag verkligen kommer börja följa det. Men det kan inte vara så negativt? Iaf! Efter idol satte vi igång Bride Wars, poppade popcorn, gjorde dipp, kirrade morötter, godis och hela paketet - mysigt värre! Efter filmen gjorde vi inte mycket, först skulle vi egentligen gå ut och gå men vi ändrade oss ganska fort när det gällde det.
Mathilda duschar nu. Hon börjar jobba klockan 11. Innan det ska vi försöka hinna med att kolla på Lady & Lufsen medans vi äter pannkakor med nutella - jag droolar redan! GAAHD, DET LUKTAR PANNKAKOR! Nu drar jag. Poooos.

p.s. Idag ska jag träffa Fellilicioius d.s.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0