I'll always think of you that way.

Under svininfluensatider får man icke gå till skolan om man känner sig sjuk - det håller min mamma starkt med om. Därför fick jag inte gå till skolan idag pga min halsont. Inte gå till skolan = fettofilmmysdag. Har inte gjort mycket alls utan har bara legat i soffan sen tio imorse.


Jag är helt seriös när jag säger att det här är min favoritfilm. Det är en sådan som man aldrig får nog av. Kommer inte ihåg hur många gånger jag har sett den, men jag tröttnar aldrig. Storyn är härlig och även fast jag sett den en gång idag får jag lust att se den igen - är inte det sjukt?

Kommentarer
Postat av: mathilda

du är så söt!

2009-09-16 @ 19:34:03
Postat av: S

Hahaha :D du är1

2009-09-16 @ 19:34:37
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0