I'll follow you until you love me.

Alla rätt på stavningsprovet
8 på kedjeords/meningsgrejset
9 på vadfandetnuvar.
Översättning: 7-9 är typ too good to be true och man kan inte få bättre än det. Alla rätt på stavningsprovet = jag var den enda i klassen som fick det. Fysatan vilken nörd jag är!
Kom precis hem. Har varit med Mathilda en kortis på eftermiddagen. Hon klippte sig och gjorde sig i ordning för tjejmiddag och utgång ikväll. Det betyder att jag inte har några som helst planer. Så jag funderar på om jag ska försöka ragga hit någon eller om jag ska bli raggad till någon. Imorgon blir det filmkväll med Anton och Oskar. Balbin dissade, dat bitch, men han har lovat mig en filmkväll inom en snar framtid.
Låttips: Min Huckleberry vän - Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: atmhildfa

dissar albin? :o oh no. jag klararde mig dpå under hundra gkroneor. Detä bra mina vänenet.

2009-09-05 @ 01:06:53
Postat av: S

Han dissar!

Hahaha, you told me :D Good girl <3

2009-09-05 @ 11:09:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0