It just crossed my mind.

När jag satt på bussen till orminge ikväll så tänkte jag på en grej.. Twilight-böckerna, ni vet? I don't know about you, men jag har alltid ansett att det enbart är fjortisar som läser dem (nej, nu säger jag inte att jag själv är en fjortisjävel om har byggt upp värsta crushen för Edward Cullen) men jag har alltid trott att det är så. Men min teori förstördes för några minuter sedan - jag såg en 25årig brud, casual klädd, casual rakt igenom, stå på bussen och läsa Eclipse. Jag blev förvånad.
Andra grejen - det är ganska kul att folk ler när de läser något roligt ur en bok. Jag menar, det är självklart normalt. Men det ser fan kul ut. Undra om jag också sitter och ler som ett fån när jag läser böcker på offentliga platser.
Bara en tanke, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0