It's where i want to be.

Gårkvällen spenderades här hemma, hos Mathilda. Efter skolan hade jag och Felicia dragit och solat och sedan åkt till Sergel för att gå på bio - Inglorious Basterds blev det och skoja inte - sjuuuuuukt bra film! De som inte har sett den - måste se den.
Jag och Felli sa hejdå till varandra och jag tunnelbanade och bussade vidare till Granängsringen där Mathilda mötte mig och så köpte vi snacks och drog hem till henne. Först var det planer om att kolla på film (I love you, Man) men så blev det inte, jag ville prata, hon ville prata, vi ville prata mycket. Som Mathilda har skrivit i sin blogg - hösten kommer bli bäst.
Runt 1 gick vi och la oss, snackade lite mer och jag skrattade en hel del åt att Mathilda pratade i sömnen, vilket hon också skrattade åt när hon vaknat till. Vi två slumrade till och vaknade 10:04. Idag verkar det som att jag ska till Ouki med Felicia, ska försöka få tag i någon och se hur det blir. Ikväll ska jag och Mathilda se Final Destination 3D! Även fast alla säger att den suger så måste jag se den - har aldrig varit på 3D-bio.
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)

2009-09-30 @ 17:04:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0