Jag kan inte se min spegelbild i vattnet.

Eftersom jag inte hade sovit någonting igår natt så förstår ni säkert hur skönt det var att gå och lägga sig klockan 21:00 igår. Sov som en stock hela natten men det som förvirrade mig ganska mycket var att när jag vaknade för en halvtimme sen så hade jag (av någon anledning) fått för mig att det var fredag och att jag skulle till Uppsala efter skolan, det gjorde mig jättestressad och det tog säkert 5 minuter för mig att fatta att jag inte skulle dit - snacka om nyvaken..
Ingen speciellt jobbig skoldag idag! Börjar 11:30 utanför Naturhistoriska vid Universitet - studiebesök med Ardell (geografi) och efter det ska vi tydligen tillbaks till skolan och arbeta lite kring något (minns inte vad han pratade om - great!). Jag, Julian och Felicia kommer kunna gå tidigare från den lektionen eftersom vi ska på handledning (tenta av Engelska A äger<3) så vi kan säkert dra 40 minuter innan alla andra. Frågan är bara hur länge den där handledningen håller på... Babesen i klassen har bestämt att vi ska på bio och ha det skitmysigt ikväll - så massvis med sånt blire! Resten av kvällen ska tillbringas med Mathildilicious. Får se om jag hinner blogga hos henne lite senare ikväll/inatt.

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-09-29 @ 16:31:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-09-29 @ 16:31:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0