Jogginpass # 3.

Jag kom på att jag borde döpa om det till "joggingpass" istället för "träningspass" eftersom jag kommer fortsätta på friskis med Carro sen när jag kommer hem till pappa. Så inläggen kommer bli döpta till det!
Så...! Hade inte joggat på 2 veckor vilket gjorde att jag kände mig lite ringrostig i början, men det blev bättre när jag hade sprungit några meter! Den här gången prövade jag på att hitta ett lite långsammare tempo eftersom jag snart ska börja springa min lite längre runda här ute i Boo - det gick bra. Inte för att jag sprang jäääättelångsamt, men ja, kändes annorlunda iaf. Tror jag kör på den här rundan 3 eller 4 gånger till, sen går jag över till den andra.
Distans: 2.95 Tid: 16.21

Kommentarer
Postat av: matti

duttiii!

2009-09-24 @ 23:40:27
Postat av: S

Hihihihihi :D

2009-09-24 @ 23:42:44
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0