Men baby, jag är ju kung i stan.

Klockan ringde 07:37 och jag är fortfarande jättetrött. Börjar klockan 10:00 med engelska, mys, va? Ska antagligen sitta i datasalen och arbeta med vårat engelskaarbete. Tror det är sista gången vi ska göra det och med tanke på att jag och Felli inte gjorde något förra veckan kanske det är dags?
Och hösten är fan här! Det är mysigt kallt ute och löven börjar bli brun/orange/röda. Det enda som fattas nu är ett par höststövlar som ska köpas nästa vecka, och ett par mörkblå jeans.
Idag ska jag vara med Mathilda, känner att vi har en del att berätta för varandra. Sen blir det slagg hos pappa ikväll istället, för imorgon ska jag vaccinera mig, klockan åtta.. På eftermiddagen är det match mellan KÄRRTORP OCH VÄRMDÖ! FETT TAGGAD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0