Now jump up, lets get crazy.



Shopping med Mathilda idag! Och massa flummfotande och Saphirafotande. Jag har dessutom prövat att måla dit nos och morrhår, hihih. Kommer bli skitnice imorgon. Det enda som jag behöver låna/skaffa fram är dipliner och svart, jättebra ögonskugga så jag förlitar mig på Felicia när det gäller all den skiten.
Shopping var det, right! Jag hittade (som ni ser) en lång tjockiströja och fina fejkskinnleggings. Vi svängde också förbi skopunkten där jag hittade två par jättefina höststövlar. Skall köpas nu på onsdag, skoja inte!

Kommentarer
Postat av: m

mysdag, tack <3

2009-09-08 @ 11:10:47
Postat av: S

detsamma <e3

2009-09-09 @ 00:27:43
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0