Och aldrig nekat mig det ena eller andra.

Att vakna av att ena benet "sover" är inte nice. Det gjorde jag för typ 5 minuter sedan, och då gick jag upp och lyssnade på Håkis. Simon skickade ett sms, vilket gjorde att högtalaren bajsade och då vaknade ungen. Nu sitter vi här och snackar om att se Håkan - underbart!
Igår kväll mötte jag Balbus och Oskar på bussen, de hade sällskap med Jocke och Micmac. Vi gick av i centrum, köpte popcorn, snusköl och ja, det var nog det. Hoppade på bussen till gringen och promenixade hem till Mathilda. Filmkväll var det som gällde och vi såg The Ruins, The Cottage och Saw. Blev helt cpparanoid efter att ha sett lite av Saw, vilket jag hatar att jag blir varje gång.
Som Mathilda skrev i sin blogg, "efterfesten" ägde. Vi ritade, åt pommes med bea och jag snackade i telefon med Simpi, vilket var hur trevligt som helst. Så, tackar för en jättenice natt :*

Kommentarer
Postat av: matti

tack tack tack. mitt liv hade varit betydligt tråkigare utan dig snäckis. <3

2009-09-06 @ 20:35:51
Postat av: S

Detsamma, detsamma :*

2009-09-06 @ 22:48:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0