One thing's for certain, two things for sure.



Jag bryr mig inte ett piss om vad ni tycker om låten. Mathilda, du gillar den icke. Jag, jag älskar den.
Det var planerat att jag och Caroline skulle dra till café 60 och fika, vi körde på lite impulsivitet igår kväll. När vi kom fram var det hur fullt som helst. Inga platser lediga och man kunde inte ens stå någonstans och fika - vi bestämde oss för att dra därifrån, ta en stadspromenad istället. Så vi gick därifrån till gamla stan, och vidare längs vaddendärvästerbajsgatan heter. Vid 23:30 började vi gå mot tunnelbanan och åkte till gullmars - hann precis med 875an! :D Vi var så trötta när vi kom hem så vi (Carro) gick och la oss = jag gick och satte mig vid datorn och camade med Martin, Patrik och en full Mathilda, hahahahaha, härligt. Synd att jag inte print screen:ade.
Idag ska jag till IKEA! Och ikväll är det horrormovienight! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: matti

Hoppas det blir fun ikväll :) puss

2009-09-05 @ 14:36:28
Postat av: S

Hoppashoppas :)

2009-09-05 @ 16:15:56
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det var jätte myspys igår, även fast det inte blev någon fika. :)

Hoppas det blir en lyckad filmkväll gummor! :D

2009-09-05 @ 17:28:23
URL: http://carolinesernhall.blogg.se/
Postat av: S

Mhm! :)

Haha detsamma :D:D

2009-09-05 @ 17:32:12
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0