The dust has only just begun to form.

Igår var nog en av de mest hemska kvällarna i mitt liv. Nu är det inte heller så att jag tänker köra på att skriva ner hela historien här. De som behöver veta, de vet. Ledtråd: Jag bråkade med pappa and that's it.
Mamma smsade mig imorse och hade två saker på hjärtat.
1. Hon ville att jag skulle prata med Mathilda och Carina om att käka middag på Biffhuset nästa vecka, på torsdag kanske? Så Mathilda, talk to your mother.
2. Hon undrade om jag ville gå och kolla på höstjackan nu i veckan. Dessutom ville hon att Mathilda skulle följa med på smakråd. Babe, du verkar poppis!
Det med jackan fick mig inte på bra humör. Efter igår har jag ingen aning om vad det är jag vill ha, om jag ska våga köpa något eller om jag bara ska strunta i allting som har med kläder och pengar att göra. Fast det är bara något jag säger nu. Jag kanske ändrar mig om en dag, en timma, en minut? Jag är en känslokall idiot.
12:21 går bussen från Slumnäsvägen. Sebastian snackade om att åka samma som mig, så vi får se om det blir av. Sen ska jag träffa Felli i gullmarsplan och leta upp våra faddergrupper för varken hon eller jag har någon aning om var vi ska möta dem. Vi har kommit fram till att vi är emokidsen i klassen förresten, and that is just great.

Kommentarer
Postat av: Den där poplära

hihih, saken är att mamma åker till frankrike på torsdag, kommer hem på onsdag typ ._. det positiva där är väl att jag är ensam hemma hela tiden hon är borta och har en halv platta cider hemma hehehe



Jag följer jääättegärna med! Vill ju shoppa jag med. Och det är klart du ska köpa jackan. Du är inte känslokall. Pappor kan vara elaka. Det vet vi sen tidigt.



me love you long time <3

2009-09-01 @ 12:28:24
Postat av: Emokid

WE ARE THE EMOS! haha, asså. jag måste berätta en sak för dig imorgon!!!! :O

2009-09-01 @ 19:16:22
URL: http://fellly.blogg.se/
Postat av: S

Den där populära: Får se hur jag gör. Vi snackar med mami om vilken dag det passar henne osvosv, så fixar det sig!



Emo: WE OWNAR FETT! Jaså? Jag ska försöka komma ihåg att påminna dig!

2009-09-01 @ 20:18:18
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0