Time is so short and I'm sure there must be something more.

Jag har ett dilemma och den här gången så vet jag verkligen inte hur jag ska göra - Antingen så stannar jag hemma, tar det lugnt, sitter vid datorn, är med the family, äter tacos och bara tar det allmänt chill ELLER! så åker jag till Uppsala med Olivia och Felicia och är med Puttrik. Nu är grejen att det kanske inte blir något stort i Uppsala - ska jag åka ändå?
Om jag skulle välja nu skulle jag antagligen vilja stanna hemma bara, med tanke på hur trött jag är. Men jag vet att jag kommer pigga till om några timmar.
Vet att det inte är många som läser den här bloggen, men ni som gör det, vad tycker ni? Vad skulle ni göra?

Kommentarer
Postat av: matti

stay home! Eller om du känner äventyrlig så..

2009-09-25 @ 08:08:28
Postat av: Anonym

stanna hemma

2009-09-25 @ 16:55:28
Postat av: Nadia

Saaaaaaaaaandis skicka bilderna från skolfotodagen till mig !:)<3

2009-09-26 @ 12:36:18
Postat av: S

Nadiiiiii, langa din msn! :D:D <3

2009-09-26 @ 13:03:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0