Why'd fill my sorrow with the words you borrowed?

Damien Rice, Elliott Smith och José Gonzalez är mina gudar just nu. Gitarrspelet, rösten, texten, allt det där hör ihop, vilket kanske är meningen.
Här sitter jag i min hösäck och väntar på att mamma och Kristian ska åka. Börjar klockan 8:00 idag. Klockan 8:00 med prov i matematik. Den här dagen känns inte bra alls. Vi har någon grej i samhällskunskap som jag inte ens visste om, detsamma i historia (och min historiabok har jag lyckats tappa bort och Caroline var för glömsk för att kolla om den låg hemma hos pappa). Spanskaläxa hade vi tydligen också, så det blir säkert ett läxförhör - dvs att jag hoppas som fan på att det är något jag lärde mig tidigare. Sen har vi engelskauppgiften - My Dream Holiday som jag och Felicia har lyckats ignorera ganska bra. Redovisning idag. Jag måste installera powerpoint på min dator så vi kan fixa ihop en redigt bra presentation (jag måste bara säga att själva uppgiften som vi ska göra suger. Kan min lärare i engelska ha mindre fantasi? Jag tror fan inte det är möjligt..) Ska iaf prata med henne i eftermiddag då.

Kommentarer
Postat av: matti

schysst med skjuts? radiooooo. the radio, im on the radiooooo like oh oh ohohhhhh



ska vi leka idag?

2009-09-24 @ 11:45:32
Postat av: S

Fett schysst med skjuts! Men hon åker ju ändå till Orminge varje morgon vid samma tid, så då är det bara att matcha in med henne!

Oh yes :D

2009-09-24 @ 12:13:50
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0