All I do is party.

Sorry för dålig uppdatering. Var så jäkla trött igår kväll så jag orkade inte göra någonting. Jag och mamma kollade på 'Den siste Samurajen' och efter det slocknade jag, nästan. Joar ringde mig och vi pratade i någon timme, dock gick det inte bra för mig att prata eftersom jag typ halvsov (heeeh)
Nu är jag och Felicia på jakt efter drickainförskaffare, men det går inte så bra eftersom alla bajsar ner sig. Försöker övertala en viss tjugi som kaaaaaaaaaanske kan hjälpa oss. Puss på honom isf! Fladder är gud! Hinner inte blogga mer! Ska äta lunch nu, sedan blir det überstressigt för oss som ska försöka ta oss runt över halva jorden för att sedan parta sönder hemma hos Snuttepetta
Puss!


införskaffades igår! niiiiiiice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0