Because of the love he gave away.

Drömde att Caroline var segast i världen och att vi skulle komma för sent till skolan. När jag vaknade var jag 110% säker på att jag hade försovit mig och flög upp ur sängen, fan vad jag blev stressad. När jag insåg att jag inte hade gjort det så lugnade jag ner mig lite och tog några djupa andetag innan jag drog upp rullgardinen och mötte dagen, mötte ljuset. Mina ögon dog.

Idag ska jag, Nathalie, Johanna och Felicia spela in en kortfilm under den långa svenskalektionen. Vi har fortfarande ingen aning om vad filmen ska handla om. Ett måste är iaf att det ska vara ett möte mellan människor och att det ska uppstå en konflikt. Några förslag? Minus det så kan det handla om vad fan som helst. Vi slackers ska iaf försöka göra detta så fort som möjligt. Har inte ens skrivit en synopsis! :(
Ha en bra dag allihopa så "hörs" vi efter spinningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0