Det var precis som du redan visste.

Tack till Alexander som skickade ett sms till mig med text ur 'Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce' med Thåström. Jag blev helt galen och var tvungen att lägga mig med datorn i sängen och lyssna på honom. Nu har jag bytt till Patrik Isaksson, och jag vet att Felicia älskar det, jättemycket. Nej men, han är bra, that's it!
Jag vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera. Speciellt dålig på att lägga in bilder och andra söta grejer. Men jag har inte ens tänkt på det själv, men har väl antagligen inte orkat lägga ner så mycket tid och jag vet att det är dåligt av mig. Bad Sofia! Men vet ni vad? Today's the day! Och jag är så taggad :D:D:D:D Jag kanske bloggar när jag är hemma hos Felicia, annars hörs vi imorgon!
PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0