Du springer aldrig ifatt när jag väl är där.

Melissa Horns vackra stämma gör mig alldeles glad i kroppen. Lars Winnerbäcks med. Nu har jag städat mitt rum och det ser riktigt jäkla bra ut! Ingen skit i datorstolen, ingen skit på skrivbordet eller nattduksbordet och viktigast av allt - ingen skit på golvet! Bara en påse skolböcker som jag inte rotat i sen jag fick bihåleinflammation.

Så, vad ska jag göra nu? Jag är rastlös. Dock är det inte vid denna tidpunkt som jag vill plugga, men jag antar att det är det jag måste göra. Hey Dolly, samhällskunskapsarbetet om Taiwan eller filmkunskap? Antar att det är dags att ta mig an skiten, rota runt lite i påsen med skolböcker och se vad jag hittar.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Lopez - när hon va snygg

Du har så jeeevla kass musiksmak!

2010-04-26 @ 18:51:56
Postat av: Linn-Lay

ja du det är inte alltid som man orka plugga :D

2010-04-26 @ 19:08:40
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: S

Jag har awesome musiksmak!

2010-04-26 @ 19:20:13
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0