Fåglarna älskar bakom molnen.

Hur mycket respekt har man egentligen för en människa när man duschar och klipper naglarna klockan 05.00 på morgonen?!?!?!?!?!?!?! Nu är the big deal att jag har mitt rum precis bredvid badrummet hos mamma. Detta betyder att när någon duschar så vaknar jag hur lätt som helst eftersom det låter som att jag ligger vägg i vägg med andra världskriget.
Först vaknade jag 04.47 av att min brorsas alarmklocka ringde (det tjöt som fan och han vaknade ALDRIG!) och jag tänkte bara -"Äsch! En timme kvar att sova för mig dårå ;D" men ack så fel jag hade... ~5 minuter senare satte kriget igång och jag vaknade och var vaken ända tills han drog. Vill ni veta en rolig grej? Jag blev så förbannad. Så jävla förbannad att jag började gråta. Det händer sällan, och nu kanske ni undrar varför jag inte klev upp och skrek på honom - mitt svar är att jag var alldeles för trött för att bråka med honom då. Jag pratade med mamma, han ska få skäll ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0