Gästblogg

Hej alla lover-boys!

Jag har hackat mig in på Sofias blogg och tänkte gästblogga lite, för att tillfredställa er alla. Inte fan vet jag vad jag ska skriva. Men ett litet spår måste jag ju lämna..

Jo jag kan ju alltid presentera mig själv. Jag heter Jennie Larsson, går i Sofias klass sen snart ett år tillbaka. Ni hittar mig vid bänken framför Sofias och Fellys i klassrummet. Det är där jag brukar hänga liksom. Jag lyssnar bara om ni tilltalar mig med ljud, mitt namn ger ingen som helst effekt på mig. Troligtvist för att alla säger Jenny istället för Jennie. Men vad vet jag.

Där har ni mig också, fucktardet med hatten på sned.

fan.. Nu bombar Sofia mig på fb-chatten och undrar säkert vad jag håller på med.. Så får väl sluta här. Men jag kan lösenordet, så ni blir kanske ALDRIG ALDRIG ALDRIG av med mig.

(måste passa på att göra lite gratis-reklam också. Jennlaa.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: jennie

fan vilken skön tjej :D

2010-04-25 @ 17:35:35
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: S

Eller hur!

2010-04-25 @ 17:49:33
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0