GÄSTBLOGGAAARN

Hej alla igen! Miss gästbloggarn här. Sofia dök inte upp på idrotten idag, vilket känns skitjobbigt. Det gör ont långt in i hjärtat. SOFIA VI HAR INGEN IDROTT PÅ MÅNDAG!!! :D:D

Hur som helst så sitter jag på engelskalektion just nu. Jämfört med Sofia som har tentat av engelskan får man sitta här två gånger i veckan och ha svintråkigt. Och inte nog med att det är tråkigt så är jag så förbaskad dålig på engelska, så dålig att jag måste gå i sär-gruppen. Känns förjävligt, men ändå skönt. Här behandlas man som ett retard, kan underlätta ibland.

Nu kollar min lärare snett på mig, sjukt otrevligt om ni frågar mig.

Förlåt igen sofia, men jag hatar att blogga på min egen blogg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0