Genom hålet i mitt hjärta.

Två filmer idag. Panic Room och Juno. Bra filmer båda två. Nu packar jag. Det går inte bra. Mina träningsbyxor är helt lost, och jag har ingen aning om var de kan ha tagit vägen. Jag ska till mamma idag, det är jag glad över. Min pappa ligger i sitt rum och sover. Sist jag pratade med honom sa han att han hade feber. Fick faktiskt lite dåligt samvete, om jag ska vara ärlig. Får hoppas att han blir bättre snart, annars kommer mamma och hämtar mig, och Andreas.

En vän berättade att han hade vaknat och insett att kläderna han hade lagt lite utspritt på golvet i sitt rum inte låg kvar där, utan att de hade blivit flyttade och lagda i en hög i ett av hörnen i hans rum. Han är helt övertygad om att lite paranormal activity ligger bakom detta, men det är inte jag. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0