Har du sett min apa?

Dålig uppdatering, och detta inlägg kommer inte bli speciellt underbart! Jag sitter hemma hos Felicia, hur trött som helst och ska snart packa ihop mina grejer. Ikväll blir det middag på Jensen´s med några brüds för att fira Felicias 17årsdag!
   Igår: Förkrök hemma hos Felicia med Uppsalaboysen och några andra friends, sedan drogs det vidare hem till Klara på söder där vi hade det jättetrevligt! Uppsala slaggade hos Felicia, Niklas med, jag med. Hela eftermiddagen har vi städat undan hemma hos hennes papi/firat henne hos hennes mami. Hon fick Peace&Love-biljetten! Och jag köpte min igår kväll, kan det bli bättre? Nu är det spikat - vi ska dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0