I do not need you.

Tre saker ni (kanske) inte visste, som är (till viss del) crazy bananazzee
• Ipren fungerar inte för mig när jag har huvudvärk, vilket suger. Men varför slutar jag då inte upp med att försöka trycka i mig en ipren varje gång huvudet mosas ihop?
• På tal om ipren och andra tabletter - när jag ska svälja dessa små rackare så blåser jag på dem. Är det normalt? Tycker jag verkligen inte att det är.
• Och på tal om att blåsa! Jag blåser i glas och på tallrikar när jag tar ut dem ur skåpet. Varför i helvete gör jag det? Jag vet inte. Känns som att det är damm på grejerna eller något. Samma med tabletterna.

Nu är frågan - är jag sjuk i huvudet? Haha, kanske en dum fråga ifs.
Jag sitter här och tar en paus från mitt Gossip-tittande i min varma säng, i mitt grisvarma jävla rum. Jag får nästan lust att öppna fönstret och låta det vara öppet tills jag fryser ihjäl eller något, men det kanske jag inte ska göra. Eller? Förkyld eller varm som en jagvetintevad? Tough choice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0