I don't want this moment to ever end.

Jag tar en liten paus innan jag återgår till att kolla på Gossip Girl igen! Måste sammanfatta kvällen innan jag glömmer bort det!
Felicia hämtade mig med moppen i Trollbäcken centrum ~19.00 och det ilades iväg hem till Linda där vi åt våfflor och gjorde oss i ordning fort som attan! Det dansades, fotades och flummades en hel del och vi kom iväg med en buss 20.45 = sena brüdar. Sedan var vi tvungna att vänta på Elias och Jonte i Gullmars men efter det åkte vi iväg hem till Alex! Där möttes vi av mycket trevligt folk och massa annat skoj. Det rullade in lite peeps under kvällen, bl.a Alex som jag inte hade träffat sen nyår!
~2 var klockan när vi bestämde oss för att åka hem till Trollbäcken igen. Det tog tid eftersom Felicia var liiiite för mycket på pickalurven och för att Linda och jag inte orkade resa oss ur sängen där vi låg och snackade med Ted, Alex och Henry, men vi kom iväg! Väl i Gullmars drog vi till Trafiket för att käka kebab! Vi bråkade med några killar från Årsta som tyckte att Värmdö Gymnasium var en dålig skola och sedan sprang vi till bussen.
Direkt när vi kom hem gick Linda och la sig. Jag pratade med Joar i telefon samtidigt som Felicia 'cyklade till egypten, mot pyramiderna!' - älskar den tjejen. Vi tog fula bilder, på både henne och mig i söta glasögon. Somnade vid 5 och vaknade 11 och drog iväg med moppen till Vi för att köpa pizza och massa annat gott!

Tråkig som Linda var så var hon tvungen att dra sig till kyrkan och leka med alla blivande konfirmander. Felicia och jag var sega brudar och orkade inte röra oss ur sängen så vi stannade kvar ett tag. Sedan tog vi moppen hem till mig i Boo! Coola cheyer på moppe med söta mjukisar var vi! Lovar att alla blev helt paffa när vi brummade förbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0