I just wanna play it right.

Felicia tipsade mig om Deadmau5, jag gillar dem!

Jag hatar att jag är världens tidspessimist som går upp alldeles för tidigt varje morgon. Ska gå om 15 minuter, och jag har ingenting att göra. Blogga, ifs. Men när jag inte har något särskilt att skriva så blir det ganska tråkiga och utdragna inlägg, vilket ni får stå ut med!
Förresten, brunutansolen - helt okej. Betyg 3/5. Motivering: Jag blev brun! Den glittrar inte. Själva krämen är brun så det är lättare att se var man har tagit osvosv. Det enda negativa var att ja, jag visste inte att den var så extrem som den var. Försökte ta det försiktigt vid händerna för att undvika fläckar/skarpa linjer. Jag undvek dem inte. Så tro inte att jag är något läskigt cancerbarn om ni ser mig ute idag. Skrubba skrubba skrubba skrubba som gäller på mina händer och handleder när jag kommer hem. HE HE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0