I wanna feel what love is.

Började nyss sjunga på den där låten igen bara för att Felicia hade kommenterat det inlägget, sur chey! Men jag ska inte klaga, den låten är braaa. Heeeeh. Till lunch blev det pannkakor och Smallville (ja, jag hatar det programmet men det var det enda på tv......

Vaknade 10 minuter innan klockan ringde av att de sprängde några meter bort. What's up with that? Så vaknade jag 20 minuter innan dagen innan av att Joar väckte mig. Kul? Nej! Då var jag pigg också så jag kunde inte somna om. Är det bara jag som finner sånt irriterande? Jag klagar på att jag är trött, men kan ändå inte sova tills alarmet ringer! Eller får inte.... Imorgon kommer jag vara död med tanke på att vi börjar klockan åtta, ska bli kul det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0