I won't cry.

Sitter i sängen och nynnar på Blues Brothers. Förlåt för dålig uppdatering, men jag orkar knappt sitta vid datorn längre. Det enda jag gör är att kolla på Gossip girl, vilket jag ifs gör vid datorn, men det är det enda jag orkar.
Idag skjutsade farmor och farfar mig till Huddinge sjukhus för att pappa skulle till Polen och inte hann med det. Nervöst var det eftersom det var första gången jag var på ett sjukhus för min egen skull sen jag föddes. Men det gick bra. Inte lång väntetid, sedan undersökte en läkare mig och efter sisådär 15 minuter fick jag reda på att jag har bihåleinflammation. Aldrig haft det förut, så jag vet inte riktigt vad som väntar mig härnäst. Penicillin är fixat och nu ska jag leva på det i 10 dagar, plus alvedon och hostmedicin. Läkaren sa att jag bör stanna hemma och vila till åtminstone söndag. Jag har sagt att jag jobbar på lördag. Vad fan händer med det? Återstår att se.
Kommer antagligen inte uppdatera så mycket de här vilodagarna, men jag ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0