If I was young it didn't stop you coming through.

De senaste dagarna har jag kollat på minst en film varje dag och det har gjort mig beroende. Jag klarar inte av en dag utan att kolla på en film innan jag beger mig.. vidare. Därför kände jag att jag behöver kolla på en film innan jag börjar städa i mitt rum OCH packa ner allting som ska med till mamma. Egentligen orkar jag inte det. Även fast jag sover länge så är jag alltid trött, pga penicillinen som jag tar.
Så nu, mina vänner! Ska jag slå igång en film. Får bli Panic Room, själv, eftersom Caroline är så jävla seg på att hitta tid till att se den med mig. Även fast Joar sa att den var ganska okej så ska jag ge den en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0