I'm just trying to love you any kind of way.

The Kooks spelas för fullt ur mina högtalare! Har inte lyssnat på dem på jättelänge och kände att det var dags igen. Saphira sitter i mitt knä och diggar glatt med (eller gör hon det?). Jag har prövat outfit efter outfit för att hitta någonting att ha på lördag och nu har jag hittat den! Smycken är jag 99% säker på, ska bara få hem lite grejer som har legat hemma hos Carro ett tag nu.
Kollar ni DIF - HV71-matchen förresten? Jag gör, och den började bra som fan när vi ledde med 3 jävla mål mot 0 från deras sida. MEN, VÄNTA! NU JÄVLAR GJORDE VI MÅL IGEN! Go Andreas Holmqvist! :D:D

btw,
fick hem brev från posten idag.
de vill att jag ska skicka in ansökan om sommarjobb och det har jag gjort nu! några veckor i maj/juni eller några i augusti/sept. Förhoppningsvis kirrar jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0