Jag kan inte se min spegelbild i vattnet.



Congratulations, birthdaybabe!
Förlåt för dålig uppdatering, men det är sånt som händer när jag inte sover hemma/är borta två kvällar. Lite sena gratulationer, men skit i det! Grattis Felicia! Äntligen är du 17, även fast det är den mest onödiga ålder som finns, så kommer detta bli ett bra år och det vet du!



Igår kväll firades Felicias födelseday på Jensens med brudarna! Det både åts och skrattades mycket, vilket var hur trevligt som helst! Bilden på mig snodde jag av Felicia själv eftersom jag inte tog några bilder på mig själv, och jag känner att jag är ganska fattig när det gäller att lägga ut sådana här i bloggen.
Tack för en jättetrevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0