Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut.

Jag har funderat på det.. Ända sedan jag började gymnasiet så har jag funderat över hur lite jag uppskattade mina lärare på högstadiet. Sure, jag hatade dem då, för de var verkligen inte roliga ibland. Min engelskalärare saknar jag jättemycket. Hon hade allt jag ville ha i en engelskalärare. Hon var rolig, bättre än mig på engelska och hon älskade mig. Min som jag blev av med pga avtentningen var tråkig och sämre än mig på engelska. Vet inte hur mycket hon älskade mig, hon kanske inte hann börja ens!
Nej men för att återgå till gamla lärare! Min engelskalärare. Tänkte på det, hon fick mig att se jättebra filmer! Stand By Me, Nightmare before Christmas, Corpse Bride, Nyckeln till Frihet. Böcker med! Boy in the Striped Pyjamas, Of mice and men, Slam och massa annat. Bra lärare eller bra lärare? Och min svenskalärare! Hon fick mig att läsa JÄTTEBRA böcker! Mina drömmars Stad, Molnfri Bombnatt, Möss och Människor(på svenska med, ja), Dr Jekyll and Mr Hyde (valde jag ifs själv, men hon ledde mig till den). Nu låter jag som världens pluggis, jag vet! Men jag gillade're. Saknar det enklare. Not to mention NO och matteläraren! Oh my god vad jag saknar Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0