Jag undrar vem du är.

Jag har pluggat i lite mer än en timme nu. För några sekunder sedan la jag mig ner i min säng och sträckte på mig, ni vet hur skönt det är, när man egentligen inte vill lämna sängen, men är tvungen att göra det ändå. Jag önskar verkligen att jag kunde ligga här hela dagen och dö, för det är det enda jag har lust med.
Sov inte gott alls inatt. Klockan 02.20 vaknade jag av att min syster ringde, jag blev helt "wtf?" och ignorerade samtalet för att sedan se att jag hade fått ett sms ifrån henne. Där stod det att hon ville att jag skulle komma ner och öppna. Visst älskar man när folk glömmer nycklar? Nu säger jag inte att jag är en sådan som aldrig gör det, för det gör jag ofta, men ändå. Jag minns att jag sov gott de två timmarna innan hon väckte mig, sedan tog det tid för mig att somna. Jag bara rullade runt och sov oroligt i några sekunder för att sedan vakna igen och tänka "Fan! Jag måste ju upp snart...."
När "Hey there Delilah" spelades var jag inte på det bästa humöret. När jag pratade med Rob på msn var jag inte heller på det bästa humöret, men det hela gjorde allting en gnutta bättre.
Om 40 minuter måste jag dra mig själv till busshållplatsen, blä. Så jag kanske ska börja göra mig i ordning.
Hejdå Hitler, Hejdå Stalin, Hejdå Lenin och puss till er, ni läsare som antingen är uppe lika tidigt som jag, eller som läser detta senare.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Förlåt <3

2010-04-11 @ 22:51:49
Postat av: S

Inga problem älskling :*

2010-04-11 @ 23:44:50
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0