Jag var ett barn med klara, ljuva sinnen.

Alla som satt på samma buss som jag satt på denna eftermiddag mot Boo Backe måste ha blivit psykiskt störda efter att ha klivit av, för det blev jag. Ni vet hur det låter när man klickar på stopp-knappen när man ska av? Det ljudet hade fuckat sönder så det tjöt hela vägen, från Slussen hem till mig, det tar ca 25 minuter. Nu tänker ni säkert att detta ljud bara kan stängas ute med hög musik i lurarna, det fungerar säkert! Men nu var det så att min ipod inte var laddad, för jag var dum i huvudet och glömde bort att ladda den. Eftersom det var rusningstrafik så var bussen full också, den enda platsen jag såg när jag klev på var den längst fram. Så där satt jag och led.

Imorse möttes jag av Jennie, ni vet, min gästbloggare. Hon var glad och berättade om det inlägg hon lagt upp i MIN blogg och bad om ursäkt några gånger. Jag skrattade bara. Nu är frågan om jag ska byta lösenord och förbjuda Jennie från att hacka sig in i min blogg igen, eller låta henne slänga in inlägg lite då & då, när hon är uttråkad? För hon verkar ju tycka om detta så mycket! Så snälla, ni få läsare som faktiskt läser detta, vad tycker ni?
Ikväll måste jag plugga samhällskunskap och städa mitt rum. Orkar jag det? Näe!

Kommentarer
Postat av: jennie

hon är ju så jävla skön! så jag tycker verkligen att du ska ha kvar henne som gästbloggare :D

2010-04-26 @ 17:12:38
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0