Jag var tärnan i ditt släp.

Hemma!(!!!!!!!!!!!!!) Plånboken är full som aldrig förr och jag är gladare än gladast! Trött som fan är jag också, speedad, men trött, så jag vet att det kommer ta ett tag för mig att komma ner i varv för att sedan somna i min alldeles för bekväma säng. Stort tack till Patrik och Oliver som skjutsade hem mig, guld värda!
Imorgon blir det vanlig skoldag. Inte så jättetaggad, men det är något man tyvärr måste deala med nu efter lovet. Plus att jag har prov i både musik och historia. Känner mig helt okej-pepp inför historian, musiken gör att jag vill ta livet av mig här och nu.. Men eftersom plånkan är ganska så jättefull så kör jag på att kolla efter något gulligt under håltimmen imorgon förmiddag. Vad sägs om det? Helt underbart!
Nattinatti på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0