Lets not fall back asleep like we used to.

Jag sitter här i mörkret och orkar inte gå och tända lampan. Ändå dör jag typ av det starka ljuset som skärmen attackerar mig med. Är så jävla uttråkad och orkar INTE läsa mer Hey Dolly eller något skit om Taiwain (förlåt ni taiwaner som läser detta, no offense liksom)
Kristian kom (typ) nyss hem vilket betyder att han ska göra maten nu. Jag har inte ätit sen klockan 13 = jag är jättehungrig. För att undvika att tänka på mat så pratar jag med Marcus och Paulina om Peace & Love. Marcus ska dit, helt klart ♥ Jag försöker tvinga med Paulina. KOMMER BLI SÅ JÄVLA KUL! Ni som ska dit - vi ses där!


en av de få bilderna jag vågar lägga upp på mig från P&L (nej jag vet att man typ inte ser ett skit, men det är bara bra)
sliten chey = inte okej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0