Our hopes and expectations.

Caroline och jag ansvarade för matlagningen i eftermiddags, vilket betydde pasta och köttfärssås! Carro har ju blivit helt efterbliven efter operationen så vi var tvungna att mixa allting till henne. Var det gott? Tydligen var det det!
Jag skulle egentligen tränat idag, men jag har börjat känna mig krasslig sen igår kväll, vilket gjorde att jag bestämde mig för att stanna hemma istället! Kanske hinner med lite träning i helgen. Men jag jobbar lördag och söndag så får se om jag hinner klämma in det i schemat! Tills dess ska jag vara fet, med Caroline. Om 20 minuter drar vi till Strand och köper glass! Ikväll verkar det som att vi ska kolla på Panic Room, men får se. Antingen den eller några Satc-avsnitt.
Imorgon måste jag plugga historia ännu mer. På onsdag har jag musikprov också, jag kan inte ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0