Somewhere over the rainbow skies are blue.

Awesome jävla jordgubbsfrossa! Felicia och jag promenerade runt i Flemingsberg då vi såg ett ställe där de sålde stråbär för 10kr, klart vi köpte! Kändes ganska somrigt att stå på perrongen och äta jordgubbar. Gott var det också! Sparade inga till Linda, hihihihi.

Jag har kommit fram till att jag inte är personen som kan fota på fester. Det är så jäkla tråkigt. Festfotografer - hur orkar ni? Nej men jag är personen som tar kort innan! Inte för att jag tog många. 90% var under jordgubbsätandet, 10% var på tåget då vi satt och käkade burgers.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg design vett jag! :D

jaa lätt att man fotar på fest hörru, det är typ det ända jag gör? det är ju askul! DU, på FREDAG är det du som tar med kameran och fotar, deeet blir kul :D

2010-04-26 @ 22:55:02
Postat av: S

Tackar tackar, vännen! :D

Haha jag förstår inte vad som är så kul med det! Omg :( Jag ska försöka att fota! Haha :D

2010-04-26 @ 23:05:27
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0