Take the elevator at the hotel Yorba.

Det finns ingenting annat jag kan göra än att kolla på film eller bara ligga i sängen och chilla. Kan ni förstå hur tråkigt det är? Under den här veckan har jag kollat på för många filmer och för många avsnitt ur Gossip Girl-säsongerna. Jag har inte kunnat röra mig längre än runt i huset och jag har inte ens orkat bädda sängen eller städa mitt rum. Jag känner mig feeet. Jag vill ut och springa, eller bara ut och promenera. Den här medicinen gör att jag inte ens får sitta i solen i mer än ~10 minuter vilket resulterar i att jag inte får fräknar. Eftersom jag är sjuk så ser jag också lite extra blek och trött ut.
Filmen jag såg idag var 'Stand By Me', måste vara en av de bästa jag någonsin sett. Fast egentligen, det säger jag varje gång jag ser en bra film. Ikväll ska jag se 'Panic Room'. Nu är frågan om jag ska slå igång ännu en eller om jag ska vara lite duktig och ta mig en dusch. Lutar mer åt dusch-hållet.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0