That's what I feel when I'm with you.

Jag har massvis med godis. Ibland kan det ses som något bra men i mitt fall så gör det inte det. Imorse fick jag ett försenat påskägg fyllt med godis och lite cash, så har jag även naturgodis från biokvällen i fredags. Känner att jag kommer lägga på mig lite om jag inte rör på mig. Torsdag - Sandras pass om jag inte fortfarande är sjuk. Jobb på lördag, kanske söndag. Beror helt på pappa och mig själv. Har två timmar på mig att bestämma hur jag ska göra. Jag tror jag väljer att jobba på söndag med alltså, för cash är ju king, eller hur?
Nu ska jag (äntligen) duscha! Har känt mig ofräsch hela dagen, men har ändå fått komplimanger för mitt hår. What's up with that? Sedan ska jag plugga historia hela kvällen. Vill verkligen inte ha prov imorgon.
Orkar tyvärr inte lägga in någon intressant eller bra låt. Kanske slänger in någonting annat ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0