Why should I lie?

Pappa kom in i köket när jag och Caroline satt och käkade risifrutti och pratade om, vardagliga saker. Han berättade att vi inte åker till mamma ikväll, vilket jag var 100% inställd på. Skulle upp och packa direkt efter mitt och Carros besök i kylskåpet. När han sa det sjönk mitt humör från bra till sämst på inte ens en sekund. Pga att vi inte ska åka till mamma ikväll? Jag blev jätteförbannad och ledsen och listade upp allting som gjorde det jobbigt i mitt huvud. Pappa förstod självklart inte varför jag blev så sur.

pinsam tystnad

Inte ens jag förstod vad det var som flög i mig. När jag kom upp och la mig i sängen kände jag gråten i halsen. Vad är det som händer med mig? Psykiskt instabil nu, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0